Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gjort en ansökan på Lendo 350 000 kr

Jag tror du får fler och bättre erbjudanden innan UC uppdateras. Jag var oxå tveksam till de där 30 dagarna först men ändrade uppfattning efter att ha provat. Men byt låneförmedlare.
Har fått pengarna nu men kan inte logga in på mina sidor, kan jag söka nytt nu? :)

Absolut om du vet att pengarna är på ditt ordinarie bankkonto.
Ja de är inne på mitt handelsbanken, konstigt att jag inte kommer in på hemsidan än men kanske tar ett tag, jag söker nu så uppdaterar jag er vad jag får :)

Ja de är inne på mitt handelsbanken, konstigt att jag inte kommer in på hemsidan än men kanske tar ett tag, jag söker nu så uppdaterar jag er vad jag får :)
Men du tackade väl ja i lördags, brukar ta upp till 3 arbetsdagar för dom att lägga upp kontona på minsida.

Men du tackade väl ja i lördags, brukar ta upp till 3 arbetsdagar för dom att lägga upp kontona på minsida.
Ja det gjorde jag, okej men sålänge pengarna är inne på mitt konto så är det lugnt :) söker nu och tack för alla svar Korpen du är guld värd

Vad fick du första gången i belopp Fozy och ränta via Santander?
Uppdatera gärna med vilka erbjudanden du nu får X2 samt med vilken UC-score.
Håller tassarna!

Vad fick du första gången i belopp Fozy och ränta via Santander?
Uppdatera gärna med vilka erbjudanden du nu får X2 samt med vilken UC-score.
Håller tassarna!

Tjenare, fick 300k via Santander med 5.60% ränta med en inkomst på 300k och uc på 0.2 %
Nu när jag söker ligger uc på 0.4% har fått väldigt dåliga förslag nu andra sökningen bäst ligger avida finans med 11.74 %för 120k så det kanske är bättre att vänta 30 dagar innan andra ansökningen fast jag vet inte, får se om jsg får bättre enbart 4 banker kvar som ska svara men lär söka igen om 30 dagar för att se om det blir bättre då vet dock inte vad uc hamnar på efter denna men med ett uc på 0.4 borde jsg få bättre ränta även om jag blir överbelånad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp