Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gjort en ansökan på Lendo 350 000 kr

Okej då gör jag det :) uc verkar ha problem då min uc inte syns mäkta sugen att dra iväg en ansökan på Advisa direkt och se om ucn inte syns där heller men borde avvakta tills pengarna rullat in kanske :)
Fast de bankerna som erbjudit lån är kanske aktör hos Advisa också....

Kan jag vänta till måndag 17 står att behandlingstiden enbart är 47 timmar kvar vilket betyder att det ansökan är klar runt 11 på måndag :(
Är behandlingen klar dvs att samtliga har svarat innan så är det bara välja det bästa. Då behöver du inte vänta ut mer.

Är behandlingen klar dvs att samtliga har svarat innan så är det bara välja det bästa. Då behöver du inte vänta ut mer.
Okej blev klart idah så tog Santander, väntar nu tills pengarna är inne, är du säker på att jag ska söka direkt innan det syns på uc hört att vissa banker automatiskt tackar nej om man kör ett lån innan 30 dagar gått, eller är det bara att köra på?

Mvh

Okej blev klart idah så tog Santander, väntar nu tills pengarna är inne, är du säker på att jag ska söka direkt innan det syns på uc hört att vissa banker automatiskt tackar nej om man kör ett lån innan 30 dagar gått, eller är det bara att köra på?

Mvh
Jag tror du får fler och bättre erbjudanden innan UC uppdateras. Jag var oxå tveksam till de där 30 dagarna först men ändrade uppfattning efter att ha provat. Men byt låneförmedlare.

Jag tror du får fler och bättre erbjudanden innan UC uppdateras. Jag var oxå tveksam till de där 30 dagarna först men ändrade uppfattning efter att ha provat. Men byt låneförmedlare.

Okej jag testar i veckan, bära eller brista fungerar det ej är det ju bara vänta 1 månad och köra igen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp