Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gjorde ny ansökan om samlingslån

Om du förhandlar räntan med Resursbank så är jag väldigt intresserad av vad de säger... för min egen del

Jo, när pengarna kommer in så ska jag fråga.
Har kreditbetyg utmärkt hos dom på deras lista. Ansökte om sänkt ränta i höstas men blev nekad pga dom tog upplysning på uc.

Hur såg förutsättningarna ut på UC då på ett ungefär?

392 000 kr blanco
Mängder med förfrågningar och nya lån.

Men bara en tanke att Resurs Bank tar uc för att sänka räntan.
Har för några år sedan tänkt betala tillbaka santander ett lån på 37 000 kr. Hade ganska hög ränta, men när jag ville betala tillbaka så sänkte dom räntan till 4.5 % utan upplysning. Får se om Resurs Bank vill behålla mig som kund.

Ja jag tycker de låter lite konstigt då de har ju deras egna ”UC bevakning” som de säger....

Där kom pengarna in. Väntar på att bli uppringd av Resurs Bank för att lösa lån. Ska kolla om dom kan matcha en ränta på 5 % isåfall löser jag in hela beloppet!

Dom skulle ringa tillbaka inom 2 timmar. Har gått över 2 timmar nu, så dom kanske klurar ut något nu...

Så dom ringde nyss.
Jag sa att jag kunde tänka mig ett lån på max 160 000 kr med 5 % ränta.

Dom nämnde ingenting om lånesumman utan erbjöd mig ett lån på 300 000 kr med 14 % ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp