Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gjorde en låneansökan igen. 500.000:-

Grattis! Vilken låneförmedlare använde du?

Tack!
Jag har de senaste gångerna enbart använt mig av Freedom Finance/Zmarta. Det är den förmedlaren jag kommer använda mig av varje gång from nu. Bara positiva erfarenheter från dom. Dessutom har dom inte ringt mig en enda gång :tummen:

Tack alla! Jag valde samla lån och fick ett lösenkrav på 265.000.
Så du skulle alltså kunna lösa lån för 265.000 & behålla resten. Det innebär att du skulle ha lån synliga på Uc för 1.2miljoner. Imponerande att så många gav erbjudande! Var glad & ta vara på chansen!!

Så du skulle alltså kunna lösa lån för 265.000 & behålla resten. Det innebär att du skulle ha lån synliga på Uc för 1.2miljoner. Imponerande att så många gav erbjudande! Var glad & ta vara på chansen!!

Japp! Jag blev förvånad över att lösenkravet var så lågt. Men jag fyllde ändå i att dom kunde lösa cirka 370.000. Vågade inte riskera att fylla i sms-lånen och få ett avslag.

Grattis! Bådar väldigt gott för mig då jag är inne på att söka 500K till juni.

Har ungefär samma förutsättningar som du Zaozi. Förutom lån vs inkomst så har jag även varit lite nojig över underskottet. Verkar inte som det var något problem alls i ditt fall?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp