Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gjorde en ansökan via Advisa

Jag la in en ansökan hos Advisa tidigare idag. Mest för att jag helt plötsligt kände ett sug efter att göra det. Jag hade inga förhoppningar alls pga min höga skuldsättning och hade heller inget att förlora. Fick avslag från samtliga precis som jag misstänkte.

Cirka 1 miljon i blanco
2 förfrågningar
100k i underskott
500k i årsinkomst.

Tror ni att jag kan ringa och prata med någon av bankerna direkt och säga att jag funderar på att söka ett samlingslån hos dom, berätta mina förutsättningar och sedan säga att jag gjorde en ansökan hos en förmedlare och kolla om dom kan gå via den ucn och kanske se om det finns något dom kan hjälpa mig med? Jag har för mig att jag läst om nåt liknande på forumet tidigare. Jag tänker eftersom alla svar är automatiska så kanske man har en större chans om man pratar med en handläggare som kan se över det manuellt och sätta lösenkrav på hela summan. Typ Collector.

Vad tror ni? Jag ska nog ringa och kolla det imorgon.

Vad hade du för UC-betyg? Eller rättare sagt vad har du i betyg nu.

Att ringa kan gå kanske till vissa banker medan vissa kommer säga att du måste vänta en månad.

Vad hade du för UC-betyg? Eller rättare sagt vad har du i betyg nu.

Att ringa kan gå kanske till vissa banker medan vissa kommer säga att du måste vänta en månad.

0,6. Det är väl samma nu eftersom det inte hunnit uppdateras.

Collector säger sig bevilja upp till 2 ggr årsinkomsten. Har du över det eller exakt 500k i inkomst och 1 miljon i lån?

Valde du samla lån när du ansökte?

konstigt att du inte fick

Sökte på att samla 500.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp