- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Någon som hört något om lanseringen på dessa? Och vilken kreditupplysning kommer de använda?
Någon som hört något om lanseringen på dessa? Och vilken kreditupplysning kommer de använda?
Nån som vet om dessa ska igång ??
Varför är du portad på alla och är det på livstid?I GF Money sfären finns varumärken som Lainasto, West-House, Nordcredit, GF Property och Smspengar.
I dessa bör väl således då också Expresskredit och Kundfinans ingå?
Dessvärre är jag "portad" på det ett av alla dessa 20 varumärken dom har och då automatiskt på alla.
Jag förstod att du var sen. Jag skrev lite konstigtmen har de sagt att du är att du spärrad på livstid. Och det var på expresskredit jag funderade påVarför - för att jag hade varit skitsen med betalning till Easycredit.
Längden på densamma vågar jag inte spekulera i men på Daypay har jag nu varit spärrad 2 år, Ferratum 6 år så det kan vara lite vad som helst...
Ja då har jag nog också fått det. Var väldigt sen 2016.. lika bra det kanskeDet stämmer att det var expresskredit det blev easycredit av någon anledning hehe.
Ja det verkar som så att jag nu fått en spärr på livstid hos alla deras bolag. Tråkigt nog.