Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

GF money, några erfarenheter av dem?

Nu har dom lagt in möjlighet att häva spärr. Jag gjorde så. Kontaktade kundtjänst och spärren blev hävd. (Egen spärr). Så kunde ansöka om lån. :)

När man vill ansöka hos GF så skickas man sedermera till SMSPengar för vidare ansökan - där jag åtminstone nekas av deras "samarbetspartner" Arvato finans.
Märkligt sa Bill.

Hur skickar dessa ut räntebeskedet?

Någon som gjort en höjning av deras kreditgräns? Blev beviljad 30.000 men kan bara nyttja 10.000. Någon som vet hur deras kreditgränser funkar?

Tar dom Instantor varje gång man höjer?

Får du hem ett skuldebrev då, eller är det namnteckningen du gör på ID-kopian? Det står även att man ska maila in de tre senaste lönespecarna (när man väljer bort Instantor och bankid-identifiering). Stämmer det att du skickade in de tre senaste lönespecarna? Vad ställer de för frågor när dem ringer upp? Jag har typ tagit ut ett förskott på en lönespec och det är ju inte bra för dem att se....men man kanske får redogöra för varför när dem ringer.
Tacksam om någon som lånat av dessa kan hjälpa mig med svar på frågorna.
Tack på förhand!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp