Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gett upp!

Nu så..

Jag har gett upp har försökt under de senaste månaderna att klura ut detta. men det går bara inte.

Har nu inget jobb, inga pengar skjutit upp alla betalningar så gott det går och berättat för alla att jag inte kan betala. visa räkningar går inte att skjuta upp..

har inget jag kan sälja förutom bilen som jag har försökt att sälja men inget vidare napp.

Har ingen lgh utan bor hos vänner.

Så... ni som har varit i denna situation.. vad har ni gjort ?? försökt att få jobb men varit svårt
akassa tar tid innan jag får.

all tänkbara hjälp uppskattas oerhört.

du skulle kunna söka jobb via ett bemanningsföretag, en del bemannigsföretag kräver att man har en annan huvudsaklig sysselsättning men inte alla! För min del har det varit räddningen att jag skaffat extra jobb.

Ta kontakt med alla du måste betala till och förklara din situation och fråga vilken hjälp kan just de erbjuda dig? (skjuta fram fakturor, dela, betalningsfri månad etc etc). ring ring ring, tjata, tjata, tjata!!

Vet inte så mkt om din situation men att ge upp är aldrig för sent men det kan vara rätt att kämpa lite.

även när det ser som mörkast ut så finns det för det mesta något man kan göra.

Sen har vi alla våra olika situationer så jag vill inte generalisera men eftersom du frågade vad vi har gjort så är det det jag gjort för min egen situation... extrajobb, ringa direkt när jag inser att en faktura inte blir betald i tid (ibland orkar man inte ringa, då har jag gjort ett "schema" när jag måste ringa absolut senast.

Så försöker man hämta andan mellan alla samtal (och det har varit otaliga).

Jag har även undvikit att söka nya lån utan istället skaffat några krediter som jag kan ta ut pengarna igen om det är kris så det har hjälpt mig mkt. Titta i tråden för Kontokredit - kredit utan kort!!!

Hoppas hoppas du finner en lösning på din situation!

Vad jag förstått så har ganska många kommuner problem att rekrytera till hemtjänsten och liknande, och är ganska snabba på att ge extrapass och så till nya..

Nu så..

Jag har gett upp har försökt under de senaste månaderna att klura ut detta. men det går bara inte.

Har nu inget jobb, inga pengar skjutit upp alla betalningar så gott det går och berättat för alla att jag inte kan betala. visa räkningar går inte att skjuta upp..

har inget jag kan sälja förutom bilen som jag har försökt att sälja men inget vidare napp.

Har ingen lgh utan bor hos vänner.

Så... ni som har varit i denna situation.. vad har ni gjort ?? försökt att få jobb men varit svårt
akassa tar tid innan jag får.

all tänkbara hjälp uppskattas oerhört.
Först, ta kontakta med socialen i din kommun, be om hjälp med en lägenhet. Sen boka tid hos kommunens skuldrådgivare.
Gå till arbetsförmedlingen och skriv in dig, förklara din tuffa situation.
Sen är du på g... men ge inte upp, det finns så många möjligheter till hjälp!
Styrkekram till dig!

En oväntad vändning.. jag har nog fått ett jobb (99%) men ett problem.
förra månadn skjöt jag upp så ånga räkningar jag kunde, och denna månad skall jag betala dom. men fortfarande inte ett öre. jag har för många UC OCH tänker inte försöka ta lån från någon bank med UC upplysnings centralen, har försökt undvika det (stolt över mig själv)

Men för att rädda mitt skinn nu så tänkte jag försöka ta ett lån på 20.000 kr så har jag räddad mig från allt och slipper inkasso etc. för månaden därpå får jag lön. och kan blrja om från början och jobba upp mig fram tills jag är benägen till att ta ett stort lån o lösa allt och bara ha ett enda lån. dock lång väg. ..

Hursom helst. har inte tagit lån eller försökt på X antal månader. varken från uc eller bisnode eller annat. (har dock en hel del förfrågningar)

Så.. till frågan. vart kan man låna 20k utan UC men låg månads betalning. . ?

Vad kan ni rekommendera ?

Senast ändrad:
Har du något lån på Credway ??
Det är en onlinekredit man kan få 20000 utan UC . Den kostar dig 1000 :- i månaden att ha vid fullt uttag . Denna har räddat mig när det såg som tuffast ut . Du kan betala mer när du vill och kan .

ska försöka sälja min audi med men det går ju inte lika snabbt dock :/ ingen som är intresserad en kombi b6 ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp