- Meddelanden
- 2 049
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Inge som ligger bakom detta med.Så det blir inget GetFemtusen där då![]()
Inge som ligger bakom detta med.Så det blir inget GetFemtusen där då![]()
Inställning är a och o sägs det... så Inge hopp eller inge hopp...Inge som ligger bakom detta med.

Du kan slå till på en billig Iphone11 fr någon här som köpt på Amazon eller fråga GetGrace om de kan sponsramed en Iphone mot att du laddar ner deras app...och jag har SEB men inte Iphone ha ha ha...

Inge från ”femtusen” kanske säljer iPhonesDu kan slå till på en billig Iphone11 fr någon här som köpt på Amazon eller fråga GetGrace om de kan sponsramed en Iphone mot att du laddar ner deras app![]()
Att jag inte tänkte på detInge från ”femtusen” kanske säljer iPhones
Läste precis igenom denna tråden och blev taggad, men helt i onödan visar det sig...
Nyss hemkommen från ett par år i UK. Där använde jag mig mycket av early wage access (en typ av förskottslön), sjukt flexibelt att ha tillgång till i slutet av månaden när kassan gapar tom. Gillar det för att man kan ta ut pengar man tjänat in istället för att överbelåna sig med dyra krediter.
Exempel från UK: https://wagestream.com/employees/#why-employees
Finns det något liknande här i Sverige man kan signa upp på? (Ännu bättre om det inte är via arbetsgivaren så dom inte får nys om att man lånar)