Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Get divde man kan tydligen få 50000 kr

Jag var i kontakt med kundtjanst man kan tydligen få 50000.. men de kommer göra en ny kreditupplysning sa dom . Stuntar
I det.. nu är de fairlo som gäller i stället

Jag fick dessutom Fairlo med 2 i betyg hos Bisnode GetDivide nekar i princip alla sedan man gick över till Bisnode....

Ni som sökt senaste halvåret hos Divide - vad hade ni för betyg och vad fick ni för belopp?

Ja har 25000 hos divde.. men de sa att man kunde ansöka om utöka till 50000
Men då.krävdes en ny kreditupplysning

Aldrig ens ansökt hos Divide men ändå är mitt personnummer spärrat där av någon anledning, inte frågat varför. Aldrig haft något inkassoärende hos varken dom eller någon annan så det kan inte vara något sådant.

Har redan 25K beviljat och ansökte om att utöka till 50K. Fick avslag. Hade en 6:a hos Bisnode.

Jag fick dessutom Fairlo med 2 i betyg hos Bisnode GetDivide nekar i princip alla sedan man gick över till Bisnode....

Ni som sökt senaste halvåret hos Divide - vad hade ni för betyg och vad fick ni för belopp?

Hahaha, rimligt att dom har lika hårda krav som UC...

Sökte 50k hade 25k tidigare sedan 1 år tillbaka som var välskött fick öka med 25k, 8:a på Min upplysning och en 6:a på kopian hos Divide, 450k i inkomst underskott 2500, 4 ff.

6:a på upplysningskopian är ändå ganska bra + du var befintlig kund...

6:a på upplysningskopian är ändå ganska bra + du var befintlig kund...
Yes, min tanke är att bygga upp kreditvärdigheten hos Divide om det nu blir så att dom lanserar kredit på 250k vilket nog inte är troligt. Jag tycker det är bra att ha en kontokredit som buffert till en av marknadens lägsta räntor på kontokredit.

Yes, min tanke är att bygga upp kreditvärdigheten hos Divide om det nu blir så att dom lanserar kredit på 250k vilket nog inte är troligt. Jag tycker det är bra att ha en kontokredit som buffert till en av marknadens lägsta räntor på kontokredit.

Bland de lägsta räntorna inkl blanco, har 25k där och betalar man enligt plan är räntan 3,9%.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp