- Meddelanden
- 3 736
- Mottagna reaktioner
- 2 656
- Poäng
- 1 737
Visst är det så. Även förpliktelser och beslut är fritt att ta del av.Då vill jag bara fråga, är skulder hos Kronofogden en allmän handling?
Visst är det så. Även förpliktelser och beslut är fritt att ta del av.Då vill jag bara fråga, är skulder hos Kronofogden en allmän handling?
JaJag ska skicka in inkomstuppgifter senast 12 april. Tror ni min löneutmätning hinner dra igång på aprillönen då?
Det är ingen handling, tror det kallas offentlig uppgift, man får veta om man vill i alla fallDå vill jag bara fråga, är skulder hos Kronofogden en allmän handling?
Kan kronofogden ta ens lön från den 23 mars dbs de pengar man har kvar om
Man inte fått fastställd skuld än el utmätning ? Men har förelägganden sen 2 v ?
Vad är kvarstad ?Nästan 100% nej. Undantag är kvarstad men det är extremt sällsynt.
Vad är kvarstad ?
Aha ok tack ja då gäller det inte mig . Då kan jag. Va lugn att de inte går in o plockar ut min lön från i fredags iaf .Kvarstad – Wikipedia
sv.m.wikipedia.org
Förenklat är det en något akut åtgärd som innebär att kfm kommer i en väldans fart, innan skulder är fastställda osv och säkerställer(tar med) egendom.