Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gemensamt sparkonto

Om man har ett gemensamt sparkonto kan då den andre ta del av alla transaktioner på ens konto eller ser den bara det gemensamma kontot? Har försökt googla mig till men hittar inget svar på min fråga!

På handelsbanken kan man bara se de konto man har gemensamt i alla fall.

Du kan nog vara lugn svårt att tro att de kan dela dina andra konton för att ni har ett gemensamt.

Har Swedbank och vi har många gemensamma konton och varsitt "privat". Vi ser transaktioner i alla de gemensamma kontona men inte i de privata.

Okej men borde ju vara samma med Nordea då? Vi ska öppna ett hushållskonto tillsammans. Har inte varit fullt ärlig med min ekonomi men håller på att reda upp den med mina föräldrar nu. Så är orolig att han ska kunna se mina senaste transaktioner.

Okej men borde ju vara samma med Nordea då? Vi ska öppna ett hushållskonto tillsammans. Har inte varit fullt ärlig med min ekonomi men håller på att reda upp den med mina föräldrar nu. Så är orolig att han ska kunna se mina senaste transaktioner.
Ring Nordea och fråga?

Det var 30 min kötid så hade inte tid att vänta. Men kan såklart ringa senare

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp