Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gemensamt konto och kronofogden?

Samma här faktiskt , kör nästan bara kontanter idag ! Man ser faktiskt värdet på pengarna mer nu med :)

Ja det blir mycket mer tydligt. Har märkt en annan sak den senaste veckan att när man kör ett köp med kort så kan det ta mer än 5 dagar innan beloppet försvinner från kontot. Sjukt irriterande när man inte har så mycket pengar att röra sig med och vill hålla koll. Bara det gör det mer fördelaktigt att handla med kontanter.

Ja det blir mycket mer tydligt. Har märkt en annan sak den senaste veckan att när man kör ett köp med kort så kan det ta mer än 5 dagar innan beloppet försvinner från kontot. Sjukt irriterande när man inte har så mycket pengar att röra sig med och vill hålla koll. Bara det gör det mer fördelaktigt att handla med kontanter.
Jag kommer även efter min löneutmätning är klar kommer jag fortsätta med kontanter . Tycker man har mycket bättre koll faktiskt :) ja bara en sån sak att inte pengarna dras direkt är ju inte så kul :)

Om man har löneutmätning, eller ska få, då gick KF in och tittade på mitt konto swedbank. Men inte på mitt fondsparande på Nordnet? Har förvisso inte många kronor där.. ca 1200:-... men KF kollar bara på ens konto dit man får lön? Och har sitt bolån?

Om man har löneutmätning, eller ska få, då gick KF in och tittade på mitt konto swedbank. Men inte på mitt fondsparande på Nordnet? Har förvisso inte många kronor där.. ca 1200:-... men KF kollar bara på ens konto dit man får lön? Och har sitt bolån?

Det varierar, man kan kolla varenda bank i landet om man vill

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp