Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ge moneybank inkasso

Hej
vet någon och har erfarenhet av ge moneybank inkasso...har de eget inkasso?
Går det få avb plan på inkasso?
Mycket tacksam för svar!!...

Ja, de har eget. Om jag minns rätt heter de Svensk Reverskontroll och det har då brukat gå bra att få avbetalningsplan hos dem förut i alla fall

Ja, de har eget. Om jag minns rätt heter de Svensk Reverskontroll och det har då brukat gå bra att få avbetalningsplan hos dem förut i alla fall

Tack så mycket för ditt svar,hoppas de går att diskutera med och få en vettig avb-plan!!

Hej!
jag har också gemoney och det ena lånet som jag tog ut kontanter på fick jag ändra till mycket lägre månadskostnad
Och det stora lånet har jag fått ändra till lägre månadsbetalning tills jag kommer ifatt de är bra om man ringer dem och snackar fram en plan

betalningsanmärkning av Gemoneybank

Jag fick en betalningsanmärkning a v Gemoneybank häromdagen, fast vi har hållit kontakt hela tiden, och att det inte har gått till inkasso än, det suger!
Någon som är i samma sits?

Har dom sagt upp krediten?

Hur många månader har du missat att betala på GE Money?

Jag fick en betalningsanmärkning a v Gemoneybank häromdagen, fast vi har hållit kontakt hela tiden, och att det inte har gått till inkasso än, det suger!
Någon som är i samma sits?

Då måste de ha sagt upp lånet och du har inte löst det. Annars kan det inte hända. Man får släpa 2 månader hos Ge innan det sägs upp

Säger samma sak har fått 2 betalningsfria månader utan problem både i år och förra året

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp