Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gård och lån med skuld hos Kronofogden

Tips lån med skuld hos kronofogden. Finns ett över värd på gården, så någon som vet vilka banker jag kan prova att vända mig till för baka in skulden i nytt hus lån.

Du får klämma ur dig mer info om du vill ha seriösa svar.

Ok så här skuld hos kronofogden med löneutmätning, på 560 000. Har en stor gård värd 3,4miljoner och lån på 1,9 miljoner. Behöver ta lån på gården för att lösa min situation,,
Har Landshypotek bank men funderar på om det finns någon mera bank att skriva till för att i sådana fall flytta hela lånet ,

Ok så här skuld hos kronofogden med löneutmätning, på 560 000. Har en stor gård värd 3,4miljoner och lån på 1,9 miljoner. Behöver ta lån på gården för att lösa min situation,,
Har Landshypotek bank men funderar på om det finns någon mera bank att skriva till för att i sådana fall flytta hela lånet ,
Konstigt att gården inte utmäts.

Nyss var ju gården belånad till max…

M
Detta är inte första gången personen skriver. I ett annat inlägg så var gården belånad till max.
Men varför, om man ger felaktiga uppgifter då får man felaktiga svar också, vem har nytta av det?

Hade inte kollat upp det , men gården är ju värde mycket mera än vad vi själva kunde tror . Enligt mäklaren. Så ursäkta om jag skrivit fel info förrut ,,

Kanske kan prova att va lite trevligare igen då ,,??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp