Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

går via conto med på avbetalning??

Åh tack snälla ni!!! Ska ansöka på måndag. ..tårana sprutar av lycka nu!!!
Säg att det är jättebråttom och att du vill ha hjälp att ansöka. Förklara när skulden ska vara betald och att du riskerar utmätning. Glad att kunna hjälpa till.

Tusen tack verkligen!! ska gå till skatteverket nu på måndag o höra men grejen e den att ja har deklarerat o nu hittar ja inte mina skatte papper måste jag ha me dom??? skulden hos kronofogden e på 5 tusen ca...sen har jag 3 ärenden som ligger o väntar:( så skulle va guld värt o få allt bort betalt...

Men äre skatteverket som kontaktar kronofogden då o betalar in summan??

Men äre skatteverket som kontaktar kronofogden då o betalar in summan??
Tror nog de bara gör det om du har utmätning Men fråga på måndag och lycka till med allt hoppas du hittar alla papper också.

Skulden ska va betald nu 15e april men fick skjuta fram de till den 25e april men dom kan börja me utmätning dagen efter den 15e april. Ska gå till skatteverket på måndag o berätta hur allt ligger till. Skulle va guld värt om ja kunde få ut skattepengarna nu elr iaf en summa så ja kan betala av skulden på 5 tusen o sen har ja 2 ärenden till som ligger där som ja har avbetalningsplan på :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp