Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Går detta, 100k via lendo?

Kommer att gå, skulle kört på lendo. Hur kommer det sig så många FF men inga lån?

Tack för input, vi håller tummarna och jag berättar hur det gick nästa fredag.

Ang FF så hade jag inte riktigt förstått systemet och blåste på med uc under två dagar.... riktigt risigt av mig faktiskt...men det tar ju dock bara ett tillfälle så försvinner dom

Som ett barn innan julafton, känner mig taggad och inväntar fredagen ☺

Ja det här blev ju ett antiklimax, 3 FF borta inatt och inte ens en promille har betyget ruckat sig än
Kanske under dagen då?

Jaja trevlig helg på er alla iaf och hoppas ni följer ockupert på viaplay....kommer ett nytt avsnitt idag

Det hänger ihop med hur ditt övriga kreditbetyg ser ut. Eller ändrades det från 23 till 20 FF? Eller från 6 till 3 FF? 20 FF är lika illa som 23, om du förstår hur jag menar.

Om ditt betyg inte ändrades vid midnatt, så lär det heller inte ändras nu under dagen.

Det hänger ihop med hur ditt övriga kreditbetyg ser ut. Eller ändrades det från 23 till 20 FF? Eller från 6 till 3 FF? 20 FF är lika illa som 23, om du förstår hur jag menar.

Om ditt betyg inte ändrades vid midnatt, så lär det heller inte ändras nu under dagen.

Från 16ff till 13, hade hoppats på en liten nudge nedåt iaf, men kan definitivt vara som du säger

Från 16ff till 13, hade hoppats på en liten nudge nedåt iaf, men kan definitivt vara som du säger

Trist! Men det är nog ingen idé att hoppas på en ytterligare sänkning. Förfrågningar påverkar betyget när de försvinner, eller när de "fyller" 6 månader. Om någon/några av dina övriga 13 snart blir 6 månader gamla kan det vara värt att vänta lite, annars inte. 13 är oavsett ganska många och tar bort många långivare, men omöjligt bör det inte vara.

Trist! Men det är nog ingen idé att hoppas på en ytterligare sänkning. Förfrågningar påverkar betyget när de försvinner, eller när de "fyller" 6 månader. Om någon/några av dina övriga 13 snart blir 6 månader gamla kan det vara värt att vänta lite, annars inte. 13 är oavsett ganska många och tar bort många långivare, men omöjligt bör det inte vara.

Nu är det färdig velat och ansökan är på rull bär eller brista.
Trevligt helg på er

Så ser vi erbjudandet snart

Baam sa det och 1 min senare kom avida finans med ett erbjudande på 140k medans jag skriver detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp