Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Går det att ett få samlingslån?

Hej!
Jag har en katastrofal skuldsituation och behöver se om jag kan få samlingslån. Min kreditvärdighet är låg, 8,5. Jag har dock inga förfrågningar hos UC och jag har en taxered inkomst på ungefär 1 miljoner kr. De lånen som syns i min UC ligger på cirka 1,3 miljoner.

Jag förstår själv att det förmodligen är helt omöjligt att få ett samlingslån, men jag vill ändå testa. Men vart ska man testa? Hos Sambla, Lendo, Advisa eller hos någon annan? Spelar det någon roll vilken man väljer? Uppskattar alla tips och råd!
Tack!

Du har ju en väldigt bra inkomst.

Om du har så hög inkomst + inga FF vad är det som trissar upp betyget utöver din belåning?

Antingen har du en anmärkning eller så har du någon kredit/kreditkort som är maxad?

Du har ju en väldigt bra inkomst.

Om du har så hög inkomst + inga FF vad är det som trissar upp betyget utöver din belåning?

Antingen har du en anmärkning eller så har du någon kredit/kreditkort som är maxad?
Hej! Tack för ditt svar. Jag har inga anmärkningar. Men jag har tre kreditkort som är maxade. De syns på min UC också.

Vad står FF för? Jag borde säkert veta vad det är..

Hej! Tack för ditt svar. Jag har inga anmärkningar. Men jag har tre kreditkort som är maxade. De syns på min UC också.

FF = Förfrågningar

Om du kan försök "Nolla" eller åtminstone inte ha krediterna maxade.

Om du löser det kommer ditt betyg att rasa (alltså bli bättre)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp