- Meddelanden
- 627
- Mottagna reaktioner
- 117
- Poäng
- 307
Jag är sambo med gemensamma barn.Är du ensamstående så spelar det ingen roll, dubfår behålla samma. Är du sambo/gift påverkar inkomstförhållanden förbehållet.
Funderar på att anta erbjudandet, och pröva om skulderna minskar, bara det att räntorna är så jävla höga ! Men blir jag skuldfri genom att jobba heltid i 6-7år så är det värt de! Men blir jag inte de så kan jag lika gärna jobba 50% och använda all annan tid till mina barn och leva fattig livet ut...
Inväntar svar på en skuldsanering, men inte fått svar där än. Skickade in i maj.
Vill få börja om från början med min ekonomi , visa att jag kan förändra detta dåliga beteende!
Jag vill bara bli skuldfri! Men vill veta om det är värt att jobba ihjäl sig i 6-7 år när man har barn i småbarnsålder , kommer missa hela deras uppväxt pga detta i så fall... Vill ha gärna ha era råd...
Leva fattigt livet ut och kunna finnas för mima barn, eller jobba som bara den i många år, missa mycket med vänner å familj men blir skuldfri tillslut...
Jobbig att välja mellan dessa, eller är jag bara blind? Är något av alternativen självklara?
då har jag inet annat val än att söka mer jobb å jobba typ dygnet runt