Oavsett, betala av en bil under 12år är vansinne såvida vi inte talar om ett samlarobjekt. Kommer en modern bil idag överleva i 12år ens?Varför tror ni att hen har 50000:- på fickan, kan ju lika gärna vara 50 av de 200 som erbjudandet gäller?
Tackar för alla tankar och svar ni hjälper till !=), ville bara klargöra lite, alla pengar skulle inte vara till en bil. det är så att han ska flytta till en ny stad utan familj och vänner / jobb.
pengarna skulle vara som en buffert till allt från mat,lägenhet, bil,räkningar. så varken vi eller han skulle behöva oroa sig för ekonomin. vi sänkte beloppet till 150.000 och tog det via icabanken. tog kategorin bil,båt,mc tror jag det var så får se vad dom säger. Mvh
Intressant idé förresten. Jag tror nog inte jag hört talas om någon som flyttat ensam till en ny stad utan att ha fått nytt jobb/ska börja studera eller där ingen bekant finns.
Been there, done that.Intressant idé förresten. Jag tror nog inte jag hört talas om någon som flyttat ensam till en ny stad utan att ha fått nytt jobb/ska börja studera eller där ingen bekant finns.