Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gällande mina sidor på KFM

Hej.
Som vissa av er vet har jag skuldsanering och avklarat lite mer än halva tiden av dessa 5 år! Fantastiskt.
Av någon anledning igår loggade jag in på mina sidor på kronofogdens hemsida, och ser att ALLT är nollat. Då menar jag fliken ”Avslutade” också, där det fanns några st som det stod ”Kravet ingår i din skuldsanering”
Det som gör mig fundersam är ju, är att där förut stått olika skulder och att de nu ingick i skuldsanering. Men nu är alla skulder helt nollade. Även under fliken avslutade.
Min fråga är, är där något fel eller det ska försvinna typ 3 år senare eller något?

Bilagor

• IMG_0512.jpeg
    IMG_0512.jpeg
    276.8 KB · Visningar: 28
Kollade på motsvarande sida och det ser exakt likadant ut hos mig.
Är inne på år 4 (sista med betalplan ^^) men har inte sett hur det såg ut tidigare.

Kollade på motsvarande sida och det ser exakt likadant ut hos mig.
Är inne på år 4 (sista med betalplan ^^) men har inte sett hur det såg ut tidigare.
Tack så mycket, lugnade mina nerver en aning haha!
Jag har ju kollat där innan, och då fanns det några stycken under avslutade med texten ”kravet ingår i din skuldsanering” och likaså hade jag några där dom blivit återkallade, men med tiden har en och en försvunnit så när allt var borta igår/inatt så misstänkte jag ändå att de ska försvinna med tiden men ville ändå se med andra, nojjig som man är :)

oj år 4! Snart i mål då! Kämpa! :)

oj år 4! Snart i mål då! Kämpa! :)
Tack! År 5 börjar i September så det känns som om det är inom räckhåll.
Sista året bör bli avsevärt mycket lättare då det är utan betalplan (eller hur man nu skall uttrycka det korrekt).
Tilläggas kan att jag har bara positiva efrarenheter av samtliga kontakter med KFM, inget har 'strulat' trots att ibland har handläggningstiderna känts orhörda.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp