Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gällande betalkoll, kan man se räkningar som betalts?

Hej. Jag har fått påminnelse på en räkning jag är helt hundra på att jag pröjsat via betalkoll. Jag kan se den, tror jag, då jag har två avbetalningar till samma ställe, men inte vilket ocr-nr som fyllts i så jag misstänker att jag fyllt i fel (gick tame.. inte att fota så fick handknacka)

Kan man kolla det nånstans, måste jag maila betalkoll?

Och från en fråga till en annan, när jag ändå skriver.. när man har kreditkollen via uc, ska inte ens egen uc ingå? Jag får betala 29kr när jag vill se den.

Hej. Jag har fått påminnelse på en räkning jag är helt hundra på att jag pröjsat via betalkoll. Jag kan se den, tror jag, då jag har två avbetalningar till samma ställe, men inte vilket ocr-nr som fyllts i så jag misstänker att jag fyllt i fel (gick tame.. inte att fota så fick handknacka)

Och från en fråga till en annan, när jag ändå skriver.. när man har kreditkollen via uc, ska inte ens egen uc ingå? Jag får betala 29kr när jag vill se den.
Menar du kreditbetyget? Att det inte syns med kreditkollen?
Det ska synas men kan vara tillfälligt fel ibland för mig. Loggar ut och in eller uppdatera sidan...
När det gäller betalkoll, ring eller maila dem. Däremot kanske dem inte kan svara på personliga frågar via mail (en del banker gör så)

Tack :) då får jag göra det! Störande när jag är så säker på att det är betalt.

Nä, men min uc, alltså min egen upplysning. Den kostar varje gång trots att det står att man ska ha "obegränsad kreditupplysning" med kreditkollen, fast jag måste betala 29kr varje gång :(

Tack :) då får jag göra det! Störande när jag är så säker på att det är betalt.

Nä, men min uc, alltså min egen upplysning. Den kostar varje gång trots att det står att man ska ha "obegränsad kreditupplysning" med kreditkollen, fast jag måste betala 29kr varje gång :(
Konstigt, du betalar för kreditkollen: 49 kr/mån?

Gällande Betalkoll, gå in i appen, översikt, kontohändelser och sedan tryck på raden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp