Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fy för betting företagen

Det är hur som helst ganska uppenbart att samhället inte ser spelberoende som ett särskilt allvarligt tillstånd. "Det är väl bara att sluta var dum", liksom. Annars hade inte så här aggressiv marknadsföring varit tillåten. Jämför med alkohol eller tobak...

Ett tips till alla i tråden. Testa uorgin i crome så slipper ni reklam. Man slipper även reklamen i t.ex. playtjänster som dplay o viafree. Helt underbart :);)

Det är hur som helst ganska uppenbart att samhället inte ser spelberoende som ett särskilt allvarligt tillstånd. "Det är väl bara att sluta var dum", liksom. Annars hade inte så här aggressiv marknadsföring varit tillåten. Jämför med alkohol eller tobak...

Jo det stämmer. Spelreklam går hela dagarna på tv samt radio.

Ett tips till alla i tråden. Testa uorgin i crome så slipper ni reklam. Man slipper även reklamen i t.ex. playtjänster som dplay o viafree. Helt underbart :);)

Jo använder AdGuard på mobilen och PC. Men ibland stänger jag av det för att se hur reklamen ser ut och pm den är riktad osv osv

Jag kör också adblock fast i mozilla firefox.

Terry_ och lanaren360. Slipper ni även reklam när ni kollar t.ex. på tv4play. Youtube m.m?

Terry_ och lanaren360. Slipper ni även reklam när ni kollar t.ex. på tv4play. Youtube m.m?

Aftonbladet har jag inaktiverat AD-block på eftersom jag inte kan läsa tidningen då.
Tv4play tittar jag ALDRIG på men såg något skräpprogram här om dagen och då är jag ganska säker på att jag hade reklam. Detsamma tror jag gäller på youtube.
Men varken TV4 eller Youtube har ju spelreklam så det är väl lite mer överkomligt då.
Men förstår dig, helst vill man slippa det helt.

På youtube slipper man reklamen helt. Men på TV4 play osv så har dem gjort att man måste stänga av.

Slipper reklamen på Aftonbladet när jag är på mobilen, men på PC har dem lyckats göra så man inte kan läsa artiklar med adblock på.

På youtube slipper man reklamen helt. Men på TV4 play osv så har dem gjort att man måste stänga av.

Slipper reklamen på Aftonbladet när jag är på mobilen, men på PC har dem lyckats göra så man inte kan läsa artiklar med adblock på.
Testa uBlock origin i crome. Då kommer du förbi reklamerna även i tv4play. Och du kan surfa på aftonbladet utan att dom identfierar att du kör med ad-block. ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp