Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Funderingar kring kreditbetyg/mitt kreditbetyg

Hjälp!

Lån på uc just nu :

Northmill reduce 205

Northmill kontokredit 47k

Rocker lån 9800

Rocker lån 3900

Cirka 301k

Mitt betyg är 28.7 nu. Måste vänta till det är under 15% sen kommer jag få samla på 300k. Har en låne man jag har kontakt med hos dom kommer jag kunna samla hos bara det är

Under 15%.

undrar bara hur lång tid det tar för det sjunka har just nu lånen jag skrivit ovan på uc. Förutom Thorn jag nyss betala bort på 11k som inte registrerats än. Har inkomst på 320 000 2020 och överskott på 113 000. Detta år är inkomst ungefär samma. Tror mitt betyg är så

Pass dåligt pågrund av alla förfrågningar och för att jag gått från 0 i lån till 320 000 på ett år.

Ammorterar varje månad på alla så lånen minskar. Men det är ff som jag har. Dom är

Såhär i datum.

13

2021-08-17

2021-08-16

2021-08-03

2021-07-28

2021-07-27

2021-07-07

2021-06-14

2021-05-31

2021-04-26

2021-03-16

2021-01-28

2021-01-12

2020-12-02

Någon som tror jag kommer under 15% i kanske mars när 4 ff försvunnit ? Eller måste jag vänta längre.

tack på förhand.

Blev det luddigt så fråga. Jag ba skriver när jag skriver så skriver på mitt
Sätt haha.

Skulle vänta ut några ff och till många är äldre än 6 mån. Få bort, betala av krediter.
Då bör UC bli bättre.

Skulle vänta ut några ff och till många är äldre än 6 mån. Få bort, betala av krediter.
Då bör UC bli bättre.
Tack :) ja tanken är att jag ska betlaa som vanligt sen samla 300k måste ba få betyget under 15% först.

har nyligen blivit av med alla mina ff och det såg ut som på min risk att den minska runt 1,5-2% för varje ff som försvann

Har 2,9 nu och 4 anmärkningar som går ut senast april… betyget har heller inte gått ner så mkt när en anmärkning försvunnit. Känns som en ff är värre än en anmärkning för betyget.

Har 2,9 nu och 4 anmärkningar som går ut senast april… betyget har heller inte gått ner så mkt när en anmärkning försvunnit. Känns som en ff är värre än en anmärkning för betyget.
2,9 med 4 anmärkningar tycker jag är anmärkningsvärt bra... Så bra att du säkerligen inte kommer se så stor skillnad när nästa anmärkning eller ff går ut.

2,9 med 4 anmärkningar tycker jag är anmärkningsvärt bra... Så bra att du säkerligen inte kommer se så stor skillnad när nästa anmärkning eller ff går ut.
Ja det är bra, hade mkt förfrågningar och 12 anmärkningar förut :/ mindre bra betyg då.
Ska inte glömma av att hålla koll på betyget när nästa försvinner i typ februari :)

Ja det är bra, hade mkt förfrågningar och 12 anmärkningar förut :/ mindre bra betyg då.
Ska inte glömma av att hålla koll på betyget när nästa försvinner i typ februari :)
Skönt att det går framåt för dig :) skönt se de sjunker trots anmärkning det kan nog ge en mer hopp misstänker jag?

jag har inga anmärkningar inte haft något hos inkasso ens.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp