Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Funderingar bankkonto.

Hej alla! Igår betalade jag in 381.000 kr och har därmed endast 120.000 kvar i skulder! Detta känns ju såklart helt fantastiskt!! Nu till min fråga. Jag har ett Swedbank konto.
(Där går min lön in) Har haft så mycket skit och gamla transaktioner, att jag vill starta upp på nytt. Någon som vet om man kan ”fixa” ett nytt liknande lönekonto men med samma bank osv? Vill helt enkelt radera allt gammalt och börja om.
Har precis fått nytt jobb också och har inte anmält lönekonto än.

Hej alla! Igår betalade jag in 381.000 kr och har därmed endast 120.000 kvar i skulder! Detta känns ju såklart helt fantastiskt!! Nu till min fråga. Jag har ett Swedbank konto.
(Där går min lön in) Har haft så mycket skit och gamla transaktioner, att jag vill starta upp på nytt. Någon som vet om man kan ”fixa” ett nytt liknande lönekonto men med samma bank osv? Vill helt enkelt radera allt gammalt och börja om.
Du kan öppna ett nytt konto via din internetbank, man kan ha flera av alla kontotyper i stort sett men ett sk privatkonto är det jag gissar du har idag om det är de kontot "du fick" när du blev Swedbank kund och de går att skapa ett till utan problem. Sen är det bara att du anmäler det nya kontot för det som dras automatiskt osv.
För att kunna stänga det gamla behöver alla kopplingar till det vara borta vilket kan ju ta ett tag att fixa, skadar inte att ha 2 konton heller för den delen.

Gick till swedbank kontor och sa att jag vill stänga mitt konto eftersom transaktioner påminner mig om mitt spelmissbruk och vill öppna ett nytt konto och starta om igen. Inga problem var svaret. Det tog en kvart att stänga mitt aktuella konto och öppna ett ny.

Gick till swedbank kontor och sa att jag vill stänga mitt konto eftersom transaktioner påminner mig om mitt spelmissbruk och vill öppna ett nytt konto och starta om igen. Inga problem var svaret. Det tog en kvart att stänga mitt aktuella konto och öppna ett ny.
Tack så hemskt mycket. Detta är nu gjort! Ha en fortsatt bra dag .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp