Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fundering avida, förskottlön

Hej.
Har de väldigt tufft denna månad då jag haft mycket utgifter å är sjukskriven. Har en fundering. Har någon varit sen med avida å betalt tbx dubbelt nästa månad? Har ni kontaktat dom å fått hjälp så eller skippat å bara fått påminnelse?

Sen en fråga om förskottslön, min lösning för denna månad va att ta förskottlön som jag gjort förra månaden också dumt Ja vet. Jag betalade in manuellt för jag fick in pengarna för sent av min arbetsgivare.. nu har jag ansökt igen hos dom men får inge svar.. tagit 6 dagar å har aldrig gjort förut.

Hej.
Har de väldigt tufft denna månad då jag haft mycket utgifter å är sjukskriven. Har en fundering. Har någon varit sen med avida å betalt tbx dubbelt nästa månad? Har ni kontaktat dom å fått hjälp så eller skippat å bara fått påminnelse?

Sen en fråga om förskottslön, min lösning för denna månad va att ta förskottlön som jag gjort förra månaden också dumt Ja vet. Jag betalade in manuellt för jag fick in pengarna för sent av min arbetsgivare.. nu har jag ansökt igen hos dom men får inge svar.. tagit 6 dagar å har aldrig gjort förut.

Varit med om att dem har dröjt väldigt länge. Skickade ett mail så fick jag en utbetalning omedelbart.

Ring avida dem flyttar säkert fakturan till dig brukar aldrig vara några problem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp