- Meddelanden
- 215
- Mottagna reaktioner
- 90
- Poäng
- 257
Jag har funderat länge på skuldsanering och jag får nog ta tag i det nu. Är 52 år och kommer aldrig hinna betala mina skulder innan det är dags att kasta in handduken. Vet inte hur det skulle gå till isåfall. Betalar idag ca 10000 i lån, har ut 19000. Har dragit ner på allt jag kunnat. Satt mig i en 1a på 4000kr i mån. Ändrat mitt mobilabonnemang, det enda ”lyxiga” jag har är bilen som är en liten, väldigt bensinsnål årsm06. Bor på landet utan förbindelser direkt så man behöver ju bilen. Jobbar över så mycket jag orkar. Har tagit ett extrajobb som ger typ 2000 i månaden som jag kan utföra på helger. Problemet e att jag orkar inte mer. Jobbar i industri så det är tungt. Har problem med nacke o axlar så ibland bölar man sig till söms. Extrajobbet är städ så det är inte mycket bättre
Har skullat ta kontakt med kommunen om mitt spelproblem men kommer inte för mig. Har inte spelat sen i somras förutom ett litet återfall innan jul som bara va en gång. Stängde av mig på spelpaus så fort det kom. Känner inget behov att spel heller. Tänker på det varje gång jag ska betala räkningar o undrar hur fans dum i huvudet en människa får vara. Kräker på mig själv!
Har skullat ta kontakt med kommunen om mitt spelproblem men kommer inte för mig. Har inte spelat sen i somras förutom ett litet återfall innan jul som bara va en gång. Stängde av mig på spelpaus så fort det kom. Känner inget behov att spel heller. Tänker på det varje gång jag ska betala räkningar o undrar hur fans dum i huvudet en människa får vara. Kräker på mig själv!