Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Frysa räntor under utmätning?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kryss" data-source="post: 47038" data-attributes="member: 1773"><p>Om du vill ge ackordförslag eller fråga om dom kan erbjuda ett sådant, så hör du enklast av dig till din handläggare hos inkassot via deras webbtjänst. Se till att få svar av din handläggare så brukar man kunna få erbjudanden på sedan en tid förfallna skulder.</p><p></p><p>Jag har haft ackordsuppgörelser med både <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044" target="_blank">Svea</a> Inkasso och Intrum/Sileo. Hos Svea betalade jag 7900:- på en skuld på 9300:- och resten skrevs av, en annan skuld på 3300:- betalade jag 2200:- på och resten skrevs av. Hos Intrum/Sileo hade jag en skuld på 3800:- och betalade 2800:-, resten skrevs av.</p><p></p><p>Du gör bara en förfrågan om en ackordsuppgörelse. Skriv att du har dålig ekonomi, att det här är deras bästa chans att få igen pengar inom en överskådlig framtid och att det är en engångs-chans då du fått tillgång till lite extra pengar att betala skulder med. Att annars går du bara vidare till nästa inkassobolag och frågar där istället och dom du frågade först får vänta flera år på sina pengar, så det är bäst för bägge parter att nå en överenskommelse med en ackordsuppgörelse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kryss, post: 47038, member: 1773"] Om du vill ge ackordförslag eller fråga om dom kan erbjuda ett sådant, så hör du enklast av dig till din handläggare hos inkassot via deras webbtjänst. Se till att få svar av din handläggare så brukar man kunna få erbjudanden på sedan en tid förfallna skulder. Jag har haft ackordsuppgörelser med både [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044"]Svea[/URL] Inkasso och Intrum/Sileo. Hos Svea betalade jag 7900:- på en skuld på 9300:- och resten skrevs av, en annan skuld på 3300:- betalade jag 2200:- på och resten skrevs av. Hos Intrum/Sileo hade jag en skuld på 3800:- och betalade 2800:-, resten skrevs av. Du gör bara en förfrågan om en ackordsuppgörelse. Skriv att du har dålig ekonomi, att det här är deras bästa chans att få igen pengar inom en överskådlig framtid och att det är en engångs-chans då du fått tillgång till lite extra pengar att betala skulder med. Att annars går du bara vidare till nästa inkassobolag och frågar där istället och dom du frågade först får vänta flera år på sina pengar, så det är bäst för bägge parter att nå en överenskommelse med en ackordsuppgörelse. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Frysa räntor under utmätning?
Topp