Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fruktansvärd ekonomisk situation..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fågeln utan vingar" data-source="post: 286990" data-attributes="member: 6809"><p>Hej alla! </p><p>Vet inte om jag lägger det i rätt tråd men ger det ett försök!</p><p></p><p>Första inlägget här på sidan för mig har under längre tid läst mycket och det har varit väldigt skönt att se att man inte sitter själv i denna båt av hemska lån och räntor.. Jag gör detta inlägget för jag verkligen behöver skriva av mig då jag egentligen inte har någon att prata med om detta då jag skäms väldigt mycket av vad jag själv har skapat.</p><p></p><p>Jag har pga av spelmissbruk satt mig i en jävla hemsk sits. Innan spelandet var jag alltid mycket ordningsam kring det ekonomiska men nu är allt bara skit. </p><p></p><p>Jag är påväg ur spelandet och jobbar med att hitta annat att göra tänka på och har lyckats bra med det men slant nyligen tillbaka en kväll och nu är det kris igen.. </p><p></p><p>Såhär ser det ut för i skrivande stund</p><p>Inkomst 40k brutto</p><p>Lån:714k</p><p>SEB: 179 (4.9%) per månad/ 2000</p><p>Swedbank: 117 (5.4%) per månad/2400</p><p>BN: 149 (22%) per månad/3000</p><p>PRIVATLÅN: 160 (0%) per månad/10000</p><p><a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9032" target="_blank">LOANSTEP</a>: 14 per månad/800</p><p><a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9062" target="_blank">Lumify</a>: 59 per månad/10000</p><p>Farilo: 29 (16%) per månad/700</p><p>Loan och lumfiy ligger nog runt 30%</p><p></p><p>Kan tillägga att jag har väldigt många FF både uc och biosnode senaste 3 månader.</p><p></p><p>Som ni känns det rätt kört när jag slant den där kvällen var det <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9062" target="_blank">lumify</a> jag lånade Max på och utan den hade jag faktiskt gått runt då jag tjänar ok. Det privata lånet är räntefritt men måste betala 10k i månaden det är inte förhandlingsbart för håller jag det kommer jag bara behöva betala halva lånet sen stryks det sista så det är väldigt avgörande för framtiden.</p><p></p><p>Så det jag behöver nu är att betala lumfiy 10k I 3 månader för sen kommer skatten och då kommer jag även få 30k av en vän jag lånade pengar till för 1 år sedan med de pengarna kan jag släcka lumify för gått sen är tanken att öka farilo till 50 för att även få bort loan. Sen senare även öka på farilo till 100 för att kunna lösa BN om 1 år ungefär. Men för att komma dit måste jag överleva till skatten. </p><p></p><p>Ja jag vet vad ni tänker att jag kommer falla för spelandet igen. Ja det finns en chans men har aldrig kämpat som jag gör nu och har även visat mig att jag kan hålla mig undan . Har en sambo som vet allt förutom exakt vilka belopp det handlar om och hon är ett stöd i mitt beroende. </p><p></p><p>Så vad skönt det var att skriva av sig! Är ni eller har ni vart i min sits får ni gärna skriva vad som hjälpte er och om ni har tips så jag ska kunna täcka lumfiy tills jag kan betala den helt.</p><p></p><p>God jul och gott nytt på er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fågeln utan vingar, post: 286990, member: 6809"] Hej alla! Vet inte om jag lägger det i rätt tråd men ger det ett försök! Första inlägget här på sidan för mig har under längre tid läst mycket och det har varit väldigt skönt att se att man inte sitter själv i denna båt av hemska lån och räntor.. Jag gör detta inlägget för jag verkligen behöver skriva av mig då jag egentligen inte har någon att prata med om detta då jag skäms väldigt mycket av vad jag själv har skapat. Jag har pga av spelmissbruk satt mig i en jävla hemsk sits. Innan spelandet var jag alltid mycket ordningsam kring det ekonomiska men nu är allt bara skit. Jag är påväg ur spelandet och jobbar med att hitta annat att göra tänka på och har lyckats bra med det men slant nyligen tillbaka en kväll och nu är det kris igen.. Såhär ser det ut för i skrivande stund Inkomst 40k brutto Lån:714k SEB: 179 (4.9%) per månad/ 2000 Swedbank: 117 (5.4%) per månad/2400 BN: 149 (22%) per månad/3000 PRIVATLÅN: 160 (0%) per månad/10000 [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9032"]LOANSTEP[/URL]: 14 per månad/800 [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9062"]Lumify[/URL]: 59 per månad/10000 Farilo: 29 (16%) per månad/700 Loan och lumfiy ligger nog runt 30% Kan tillägga att jag har väldigt många FF både uc och biosnode senaste 3 månader. Som ni känns det rätt kört när jag slant den där kvällen var det [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9062"]lumify[/URL] jag lånade Max på och utan den hade jag faktiskt gått runt då jag tjänar ok. Det privata lånet är räntefritt men måste betala 10k i månaden det är inte förhandlingsbart för håller jag det kommer jag bara behöva betala halva lånet sen stryks det sista så det är väldigt avgörande för framtiden. Så det jag behöver nu är att betala lumfiy 10k I 3 månader för sen kommer skatten och då kommer jag även få 30k av en vän jag lånade pengar till för 1 år sedan med de pengarna kan jag släcka lumify för gått sen är tanken att öka farilo till 50 för att även få bort loan. Sen senare även öka på farilo till 100 för att kunna lösa BN om 1 år ungefär. Men för att komma dit måste jag överleva till skatten. Ja jag vet vad ni tänker att jag kommer falla för spelandet igen. Ja det finns en chans men har aldrig kämpat som jag gör nu och har även visat mig att jag kan hålla mig undan . Har en sambo som vet allt förutom exakt vilka belopp det handlar om och hon är ett stöd i mitt beroende. Så vad skönt det var att skriva av sig! Är ni eller har ni vart i min sits får ni gärna skriva vad som hjälpte er och om ni har tips så jag ska kunna täcka lumfiy tills jag kan betala den helt. God jul och gott nytt på er! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fruktansvärd ekonomisk situation..
Topp