Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

FRUKTANSVÄRD måndag - Bluestep

Tycker ni Bluestep gör rätt i det här fallet ?

• Totalt antal röstare
    22
  • Enkät stängd .
Jag signerade och godkände med Bluestep också.
Men nej,
Oroa dig inte. Jag hade dålig historik hos Avida sen innan.

Week of hell.....
jag får inte vara kvar, jag var bara provanställd så då kan de göra vad de vill
som om inte det var nog så fick jag återfall i spelet också nu på kvällen....spelade bort 5k
FAN
FAN
FAN

Inte min vecka direkt.....:(:(:(
Ses i dimman...

Week of hell.....
som om inte det var nog så fick jag återfall i spelet också nu på kvällen....spelade bort 5k
FAN
FAN
FAN

Ses i dimman...
Usch så trist! Tror tyvärr att spelandet blir en slags flykt när man mår skit och får motgångar! Ge inte upp! Vi är många i din sits

Då hade väl Bluestep inte fel i sin bedömning, dom ville inte låna ut bland annat för den extra risk som en provanställning/tidsbegränsad innebär vid utlåning, när det dessutom nu visade sig några dagar senare att anställningen inte fortsätter.

Tråkigt såklart för den som hade planerat att få låna pengarna, men bankerna har ju ett intresse av att se till att inte låna ut pengar som det kan bli extrajobb för att få tillbaka, eller att man inte får tillbaka alls.

Week of hell.....
FAN
FAN
FAN

Ses i dimman...
Du ska kanske spärra dig på spelsajterna då du tar till spelet vid motgångar. Du förvärrar din situation och skapar mer ångest.
Tråkigt att det blev såhär men det blir säkert bättre i sinom tid.

Då hade väl Bluestep inte fel i sin bedömning, dom ville inte låna ut bland annat för den extra risk som en provanställning/tidsbegränsad innebär vid utlåning, när det dessutom nu visade sig några dagar senare att anställningen inte fortsätter.

Tråkigt såklart för den som hade planerat att få låna pengarna, men bankerna har ju ett intresse av att se till att inte låna ut pengar som det kan bli extrajobb för att få tillbaka, eller att man inte får tillbaka alls.
Så är det ju! Tråkigt men i detta fall förstår jag bluestep!

Du ska kanske spärra dig på spelsajterna då du tar till spelet vid motgångar. Du förvärrar din situation och skapar mer ångest.
Tråkigt att det blev såhär men det blir säkert bättre i sinom tid.
Ja spelet blir ett sätt att fly vilket gör det ännu värre!

När en dörr stängs öppnas tusen andra, är det inte så ?
Känner mig hoppfull inför framtiden trots allt...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp