Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

FRUKTANSVÄRD måndag - Bluestep

Tycker ni Bluestep gör rätt i det här fallet ?

• Totalt antal röstare
    22
  • Enkät stängd .
Tack för alla era ord de värmer oerhört !!
Jodå när jag fick beskedet att de skulle göra sig av med mig på jobbet så satte jag nytt rekord den veckan med 31 st nya kunder
Denna veckan dock bara 2

Bluestep kommer jag aldrig mer att göra av mig till så länge jag lever, jag hade signerat skuldebrevet och allting och EFTER jag skickat in kompletteringar så ringer dem och nekar lånet helt. Idioter !!

Tack för alla värmande ord de hjälper ❤️❤️

Är det fredag du får besked om huruvida du får fast anställning?

Fast man kan väl inte sparka någon med fast anställning på grund av dålig försäljning? Hur länge har du varit anställd?

Om Bluestep gör så borde väl förfrågningen tas bort från Lendo/Advisa?

Ja, men man ska ju kunna lita på tjänsten.
Blir man beviljad via lendo/advisa ska det ju vara 100%!?

Om det vore så väl, jag tror jag blivit godkänd via dom säkert 5-6 gånger för att bli nekad i ett senare skede. Bluestep som nämnt tidigare men även samma erfarenhet utav bland annat Avida...

Om det vore så väl, jag tror jag blivit godkänd via dom säkert 5-6 gånger för att bli nekad i ett senare skede. Bluestep som nämnt tidigare men även samma erfarenhet utav bland annat Avida...

Nu blir jag nervös. Kan jag bli nekad när jag signerat och fått godkänt? Vore ju sjukt.

Fick detta mail idag:

Detta e-mail bekräftar att du har godkänt ditt kreditavtal hos Avida Finans.

Vi har nu skickat ditt autogiromedgivande för kontroll till Bankgirocentralen, det tar 1-2 bankdagar. När vi fått svar från bankgirocentralen kommer du motta ett nytt e-mail med information om att din kredit blivit upplagd. När krediten är upplagd tar det 1-2 bankdagar innan pengarna når ditt konto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp