Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Frogtail - kreditupplysning?

Som rubriken lyder: Vilken kreditupplysning använder Frogtail sig av?

Det finns ju absolut ingen information om det på deras hemsida.

Tack för svaret. Har en vän som försöker undvika UC till vilket pris som helst. Förstår inte varför man undviker att skriva vilken kreditupplysning man använder sig av på deras hemsida.
Ja jag förstår inte heller vad de har att vinna på att inte skriva ut vilken kreditupplysning de tar.

från december till mars tog dom vanlig uc, innan de bisnode och nu igen bisnode tror jag om dom inte vill jävlas med folk genom att återgå till uc.. känns som att dom är lite så.. :(

från december till mars tog dom vanlig uc, innan de bisnode och nu igen bisnode tror jag om dom inte vill jävlas med folk genom att återgå till uc.. känns som att dom är lite så.. :(

Det verkar som att dom har full koll på hur man lockar och behåller kunder............

Jag tror de förlorade flera låntagare när de införde UC och insåg att de var bäst att återgå till Bisnode efter några månader. Det blev väl inte lika mycket klirr i kassan längre.

Svåra eller lätta och med vilka förutsättningar har ni fått lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp