Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Frogtail... Inkasso eller Kfm?

Har en betlaning kvar till Frogtail på 2500 som jag är sen med! Fick sms igår om att jag måste betala omgående (2720 kr!) för att undvika "ytterligare kostnader".

Har ingen möjlighet att betala dem, har annat jag måste prioritera men jag undrar om de skickar till iNkasso och vilket i så fall eller skickar de till Kfm direkt??

Jag har inget svar på din fråga men jag var sen förra månaden och fick påminnelse efter bara några dagar sedan hände inge mer, betalade ikapp nu den 27 då jag fick lön så dom är inte särskilt snabba..

Jag har inget svar på din fråga men jag var sen förra månaden och fick påminnelse efter bara några dagar sedan hände inge mer, betalade ikapp nu den 27 då jag fick lön så dom är inte särskilt snabba..
Tack :)

Jag förlängde lånet förra månaden och nu skulle de dra det sista 19/9. Jag får helt enkelt chansa att det inte går till Kfm, har inget val.

Jag mailade dom förra månaden och dom sa då att det skickas till inkasso vet dock inte vilket bolag men hoppas det är så!

Har en betlaning kvar till Frogtail på 2500 som jag är sen med! Fick sms igår om att jag måste betala omgående (2720 kr!) för att undvika "ytterligare kostnader".

Har ingen möjlighet att betala dem, har annat jag måste prioritera men jag undrar om de skickar till iNkasso och vilket i så fall eller skickar de till Kfm direkt??
Du får väl en påminnelse först inom 14 dagar innan det skickas till Inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp