Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Frogtail, förtidslösa + nytt lån?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="655321" data-source="post: 77511" data-attributes="member: 3884"><p>Har kredit hos Everyday+ där jag i skrivande stund kan ta ut ca 11,000 kr. Hela skiten kommer att gå åt att betala räkningar nästa månad.</p><p></p><p>Om jag skulle förtidslåsa mitt lån på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9012" target="_blank">Frogtail</a> hade det f n kostad ca 11,000 kr. Har hört av mig till Frogtail om vad de anser jag har för chanser att få ett nytt lån om jag förtidslöser det denna månad för det råkar ligga på ca 11,000 kr. Vill ju ogärna lägga ner hela summan och sen visar det sig att jag inte kan låna på Frogtail igen när de gjort kreditprövning eller endast får typ 5000 eller nåt.</p><p></p><p>De använder ju inte UC så vette fan hur jag ligger till på Creditsafe eller Bisnode, bara att de troligen är maxade vi detta laget, trots att jag får igenom nåt skitlån varje månad ändå. Men nu var det Frogtail det gällde... Fick svaret</p><p></p><p>"Om du förtidslöser ditt lån kan du absolut ansöka om ett nytt lån, men vi kan tyvärr inte se i förväg hur stort belopp du kan bli beviljad på. "</p><p></p><p>Kan jag lägga 11,000 för att få igenom ett lån på 40,000 gör jag ju gärna det, hade löst alla mina bekymmer för då kommer jag ha råd att vänta ut tills mina UC förfrågningar ryker framåt sommaren, och dessutom får jag ut en större summa på skatten nu i April.</p><p></p><p>Så till frågan, fick ni igenom ett nytt lån på Frogtail efter att ha betalat av det gamla, eller alt förtidslöst det? Hur hade ni gjort?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="655321, post: 77511, member: 3884"] Har kredit hos Everyday+ där jag i skrivande stund kan ta ut ca 11,000 kr. Hela skiten kommer att gå åt att betala räkningar nästa månad. Om jag skulle förtidslåsa mitt lån på [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9012"]Frogtail[/URL] hade det f n kostad ca 11,000 kr. Har hört av mig till Frogtail om vad de anser jag har för chanser att få ett nytt lån om jag förtidslöser det denna månad för det råkar ligga på ca 11,000 kr. Vill ju ogärna lägga ner hela summan och sen visar det sig att jag inte kan låna på Frogtail igen när de gjort kreditprövning eller endast får typ 5000 eller nåt. De använder ju inte UC så vette fan hur jag ligger till på Creditsafe eller Bisnode, bara att de troligen är maxade vi detta laget, trots att jag får igenom nåt skitlån varje månad ändå. Men nu var det Frogtail det gällde... Fick svaret "Om du förtidslöser ditt lån kan du absolut ansöka om ett nytt lån, men vi kan tyvärr inte se i förväg hur stort belopp du kan bli beviljad på. " Kan jag lägga 11,000 för att få igenom ett lån på 40,000 gör jag ju gärna det, hade löst alla mina bekymmer för då kommer jag ha råd att vänta ut tills mina UC förfrågningar ryker framåt sommaren, och dessutom får jag ut en större summa på skatten nu i April. Så till frågan, fick ni igenom ett nytt lån på Frogtail efter att ha betalat av det gamla, eller alt förtidslöst det? Hur hade ni gjort? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Frogtail, förtidslösa + nytt lån?
Topp