Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Frestas ni?

Blir inte frestad tack vare sidan, tycker denna sida är helt fantastiskt bra, väldigt bra människor här med som hjälper varandra, tycker det är självklart att man har reklam vare sig det är lån baserat eller vad det nu än må vara, för att kunna driva sidan vidare. Sen är det bra mycket mer jobb att hålla igång och skapa en sida än vad man kan tro, så lön är självklarhet att ni som driver sidan ska ha :) Det är oftast väsentliga reklamer i alla fall och inget Scam skit som dyker upp det uppskattas av mig. Så tack för en bra sida uppskattas väldigt mycket av mig i alla fall!

Frestas? Verkligen inte. Jag släppte alla mina lån i slutet av 2013 och har inte lånat en krona efter det, enbart höjt ett bra kreditkort för att betala av ett annat och bli av med en skuld och minska antalet. Just nu håller jag på att en gång för alla bli av med lånet på cash2you. Hade en bra bit över 15.000:- där som mest och deras ränta har hållit uppe lånet på samma nivå i flera år. Nu har jag betalat ned på lånet i omgångar och senast ner från omkring 9000:- till nuvarande 6800:-. Kommer betala bort en del till och sen ska jag betala in det sista. Så två gånger till med större avbetalningar så är jag av med skiten. Har avsatt pengar för ändamålet så det är redan på gång, så skönt!

Mycket kvar sen fortfarande, men varje lån som är borta och då särskilt dom stora, är en stor lycka och stor vinst och närmare drömmen om att få en ny chans, komma tillbaka och få leva ett skuldfritt liv igen. En bra bit kvar, men en bit på vägen! :)

Nej jag frestas inte heller av mera lån,i alla fall inte mer en det som en gång varit.Förvisso har det stannat i värsta fall med inkasso,dock aldrig längre än så.

Nej, inte en chans! Kollade in som kvällsläsning tidigare ikväll och såg då att mitt senaste besök här var juli 2016... Jag har inte tagit ett enda lån eller en enda kredit sedan 2013. Dock är jag inte fri från följderna och konsekvenserna av denna tid än 5 år senare. Men en anledning till att jag kom in på ämnet var att jag har skrapat ihop 20.000:- som jag ska försöka lösa några gamla skulder med. Typ inga av mina skulder ägs ens längre av några lånebolag, utan allt har köpts upp av olika inkassobolag. Mina kvarvarande problem ligger hos Svea Inkasso men framförallt hos tidigare Gothia.

Någon här kanske minns mig, man ser en del gamla bekanta namn här trots allt :)

Välkommen tillbaka Kryss!

Nej, inte en chans! Kollade in som kvällsläsning tidigare ikväll och såg då att mitt senaste besök här var juli 2016... Jag har inte tagit ett enda lån eller en enda kredit sedan 2013. Dock är jag inte fri från följderna och konsekvenserna av denna tid än 5 år senare. Men en anledning till att jag kom in på ämnet var att jag har skrapat ihop 20.000:- som jag ska försöka lösa några gamla skulder med. Typ inga av mina skulder ägs ens längre av några lånebolag, utan allt har köpts upp av olika inkassobolag. Mina kvarvarande problem ligger hos Svea Inkasso men framförallt hos tidigare Gothia.

Någon här kanske minns mig, man ser en del gamla bekanta namn här trots allt :)

Du är inte glömd :)

Blir absolut inte frestad av att ta lån. Jag blir däremot frestad av att lösa min situation och med alla bra tips, råd och stöttning man får på detta forum är jag en bra bit på vägen!

Ingen frestelse här inte, jag har fått alla lån jag kan, dyrköpta sådana... Däremot är det ett fantastiskt forum för att få stöd och även ge stöd. Så detta forum tycker jag är guld värt.☺

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp