Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Freedom finance, jag ska ta och söka via dessa nästa gång

Just för att de har väldigt många, men jag tyckte att det var synd att de inte hade balanzia eftersom dom är generösa när det gäller de som har sämre förutsättningar (min uppfattning)

Kanske en taktik man man använda då många inte ger låneerbjudanden när man söker via förmedlare. Man söker via förmedlare och sen så söker man direkt hos dom som inte gav erbjudanden och då tar de ingen ny UC ff eftersom de redan tagit en (via förmedlaren).
Möjligt att det är så ja, eftersom BN nu inte tog nån på mig:)

Det hände mig med Goodcash. Jag tog inte dom via Lendo men fick sedermera lån på 50.000 av dom utan att lånet varesej resulterade i ny UC eller registrering av lånet.

Men tror du verkligen inte att bolagen tar en ny UC bara för att dom inte gav ett bud? Kan det inte både i mitt fall (och skribentens) handlat om ren "flax"?
Jo vissa kanske tar en ny, men inte alla. De som gett dig ett bud via förmedlaren kommer dock med stor sannolikhet inte ge dig ett nytt, kort tid efter det. Men det kanske oxå fungerar. Idén är att om långivaren redan har en färsk UC på dig så tas ingen ny, oavsett hur många ggr du söker. Kan vara för att UC ff för vissa aktörer är väldigt dyrt, speciellt om det är en omfattande UC. Nischbankerna får nog betala rejäla överpriser för UC ff.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp