Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fredagkväll

Sjukt stressig dag, var på ett köpcentrum här (Mobilia) hämtade hörlurar, sen jobb, sen kutade som fan för att posta hörlurarna till en som beställt dom (Han hänger här på forumet faktiskt!) sen ut med hunden i all hast, sen till en polares överraskningsfest sen hem ta hand om en bebis.
Äntligen har jag fått varva ner och koppla av lite. Vinet har dock tagit slut :D

Sjukt stressig dag, var på ett köpcentrum här (Mobilia) hämtade hörlurar, sen jobb, sen kutade som fan för att posta hörlurarna till en som beställt dom (Han hänger här på forumet faktiskt!) sen ut med hunden i all hast, sen till en polares överraskningsfest sen hem ta hand om en bebis.
Äntligen har jag fått varva ner och koppla av lite. Vinet har dock tagit slut :D
Låter som en dag med full fart! Du får ta det lugnt nu ikväll! Här är också vinet slut tyvärr!

Lyxiga fredagskvällar ni verkar ha ;) Jag däckade trekvart INNAN mitt favvoprogram Svenska Nyheter började! Vaknade dock halv 5 o kunde kolla då :D

Handlade lite, gick en långpromenad och sedan blev det grönsaker med dipp framför TV, inget vin för mej, var för trött efter en jobbig arbetsvecka. Har sovit i 10 timmar, så nu känns det bättre. Ska ut och fika på stan och sedan blir det nog lite häng på en vinbar i eftermiddad/kväll :)

Handlade lite, gick en långpromenad och sedan blev det grönsaker med dipp framför TV, inget vin för mej, var för trött efter en jobbig arbetsvecka. Har sovit i 10 timmar, så nu känns det bättre. Ska ut och fika på stan och sedan blir det nog lite häng på en vinbar i eftermiddad/kväll :)
Låter jättebra Lize❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp