Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Från redogörelse till utmätning

Har sista dagen att skicka in redogörelse den 18/3. Hinner dem ta lönen då den kommer 25/3 (7 dagar) ?

Beror nog lite på när ni har lönekörning och detta skickas till banken.
Ja förmodligen, men tror lönerna är färdiga en vecka innan dem ska betalas ut.
Snackade dock med KFM och dem sa att behöver men några dagar extra så kan man ringa in och förlänga tiden.

Hur gick det för er behöll ni lönerna?

Hur gick det för er behöll ni lönerna?
Vet inte än. Ska ringa KFM imorgon och be om att få några dagar extra på mig att skicka in redogörelse. Får se vad dem säger. Men enligt deras kalkyl på nätet kan dem ta 0kr i löneutmätning av mig och då har ja räknat 5000kr extra på min lön för att räkna högt.

Vet inte än. Ska ringa KFM imorgon och be om att få några dagar extra på mig att skicka in redogörelse. Får se vad dem säger. Men enligt deras kalkyl på nätet kan dem ta 0kr i löneutmätning av mig och då har ja räknat 5000kr extra på min lön för att räkna högt.
Skulle du vilja skriva vad de sa i telefon?

Jag har också fått brev min lön är den 27e sista dagen att skicka in inkomstbrevet är den 22a e lite orolig hade gärna velat ha full lön i mars

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp