- Meddelanden
- 79
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 101
Vad hade man gjort utan detta forumetKan säga att det är 99.9% att du får behålla den.
Vad hade man gjort utan detta forumetKan säga att det är 99.9% att du får behålla den.
På gott och ont detta forumetVad hade man gjort utan detta forumet
man lär sig överleva men man lär sig också att hitta nya lån…. Lycka till nu med att vända din ekonomi.Beror nog lite på när ni har lönekörning och detta skickas till banken.Har sista dagen att skicka in redogörelse den 18/3. Hinner dem ta lönen då den kommer 25/3 (7 dagar) ?
Ja förmodligen, men tror lönerna är färdiga en vecka innan dem ska betalas ut.Beror nog lite på när ni har lönekörning och detta skickas till banken.
Vet inte än. Ska ringa KFM imorgon och be om att få några dagar extra på mig att skicka in redogörelse. Får se vad dem säger. Men enligt deras kalkyl på nätet kan dem ta 0kr i löneutmätning av mig och då har ja räknat 5000kr extra på min lön för att räkna högt.Hur gick det för er behöll ni lönerna?
Skulle du vilja skriva vad de sa i telefon?Vet inte än. Ska ringa KFM imorgon och be om att få några dagar extra på mig att skicka in redogörelse. Får se vad dem säger. Men enligt deras kalkyl på nätet kan dem ta 0kr i löneutmätning av mig och då har ja räknat 5000kr extra på min lön för att räkna högt.
Jag har också fått brev min lön är den 27e sista dagen att skicka in inkomstbrevet är den 22a e lite orolig hade gärna velat ha full lön i marsVet inte än. Ska ringa KFM imorgon och be om att få några dagar extra på mig att skicka in redogörelse. Får se vad dem säger. Men enligt deras kalkyl på nätet kan dem ta 0kr i löneutmätning av mig och då har ja räknat 5000kr extra på min lön för att räkna högt.