Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

frågor om utmätning

Men hur ska dom då se pengarna?? Kollar kfm ständigt ens konto eller hur funkar det? Det är ju inget jag säger till de direkt att jag ska få en sån summa pengar.

Du frågade om kfm kan. Det kan kfm.
Nej det bevakas inget, oftast koll en gång per år eller vartannat, kan kollas när som om någon tycker det finns skäl till det.

Du frågade om kfm kan. Det kan kfm.
Nej det bevakas inget, oftast koll en gång per år eller vartannat, kan kollas när som om någon tycker det finns skäl till det.

Ja Oright! Så chansen att de skulle kolla just mitt konto just nu är ganska liten med andra ord? Om jag exempelvis skulle sätta in pengarna på en spelsite och "förvara", dom där med små uttag.. är det nåt de skulle kunna upptäcka med så att säga?

Ja Oright! Så chansen att de skulle kolla just mitt konto just nu är ganska liten med andra ord? Om jag exempelvis skulle sätta in pengarna på en spelsite och "förvara", dom där med små uttag.. är det nåt de skulle kunna upptäcka med så att säga?
Bara på svenska sidor.
Kan vara bra att veta att du inte har någon insättningsgaranti och om dom bestämmer sig för att packa ihop så är pengarna borta.
Är det inte värt att bli närmare skuldfrihet genom att betala in pengarna?

Bara på svenska sidor.
Kan vara bra att veta att du inte har någon insättningsgaranti och om dom bestämmer sig för att packa ihop så är pengarna borta.
Är det inte värt att bli närmare skuldfrihet genom att betala in pengarna?

Ok , så typ Atg , svenska spel m.m kollar kfm alltså?
Jo, en del utav det ska jag betala in men inte allt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp