Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Frågor om pågående sanering

Imponerande fart i den utredningen om du gjort 2 betalningar och redan fått beslut
Det var min reaktion oxå därför undrade jag om det var inledande. Hopps TS inte missförstått... Betala får man ju börja göra redan vid inledande men det är ju inte samma som att man fått ett slutgiltigt beslut.

Kan man ha gymkort autogiro betala per månad, vid löneutmä el skuldsanering, kollar gym företaget ens kredit. Uc.
Det finns nog de som kollar upp men knappast med en full uc. Fast du frågade om gymkort eller friskvårdsbidrag räknas som nytt lån vid skuldsanering? Gymkort är ju inget lån, snarare ett abonnemang eller prenumeration. Och friskvårdsbidrag är ju just ett bidrag som man får utbetalt, inte heller ett lån.

Det var min reaktion oxå därför undrade jag om det var inledande. Hopps TS inte missförstått... Betala får man ju börja göra redan vid inledande men det är ju inte samma som att man fått ett slutgiltigt beslut.
Jag tror nog det är beviljat…Jag fick först ett svar om inledande och sen två mån. senare ”förslag” och betalningslängd 4 år.
Hoppas verkligen det är så.

Jag tror nog det är beviljat…Jag fick först ett svar om inledande och sen två mån. senare ”förslag” och betalningslängd 4 år.
Hoppas verkligen det är så.
Kolla i POIT vad det står el om du har möjlighet kolla din UC. Bara så att inget blir tokigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp