Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Frågor om inledande skuldsanering, betala bort ett lån direkt efter

Kan jag få sparken på grund av det? Jag har 0 jag betalar in

Svårt att säga men det låter som något ett fackförbund eller något skulle tycka en massa om. Få sparken för att betala något som enligt myndighetsbeslut inte ska betalas. Låter inte rätt.

Svårt att säga men det låter som något ett fackförbund eller något skulle tycka en massa om. Få sparken för att betala något som enligt myndighetsbeslut inte ska betalas. Låter inte rätt.
Ok för jag själv jobbar för försäkringskassan. Usch mår så dåligt att jag inte tänkt på det. Kommer handläggaren på skuldsanering se mina löneskulder som ”nya” lån? För den nyaste felaktiga betalningen skedde i januari tror jag. Inte mitt fel som sagt men ändå

Ok för jag själv jobbar för försäkringskassan. Usch mår så dåligt att jag inte tänkt på det. Kommer handläggaren på skuldsanering se mina löneskulder som ”nya” lån? För den nyaste felaktiga betalningen skedde i januari tror jag. Inte mitt fel som sagt men ändå

Det är ju inget lån, alla skulder är inte lån.

Fkassan kör väl lönerna genom statens servicecenter. Jag hoppas dom kan sin sak.

Det är ju inget lån, alla skulder är inte lån.

Fkassan kör väl lönerna genom statens servicecenter. Jag hoppas dom kan sin sak.
Tack snälla för svar . Ska ta och lugna mig lite och invänta på förslaget eller avslag ‍♀️. Jag tycker också att det låter helt sjukt om jag skulle få sparken från försäkringskassan för att jag eventuellt får skuldsanering.

@Lasseman rent krasst då, när räknas något som en skuld? Är det när en faktura har förfallit?

@Lasseman rent krasst då, när räknas något som en skuld? Är det när en faktura har förfallit?

Det är rätt tidigt.
På många restauranger äter du ju på kredit. Du pekar ut något på menyn, äter, sen kommer personalen ut och tar betalt eller att man betalar vid kassan innan man går.
Skulle ett inledande ske mellan huvudrätt och efterrätt skulle du bara betala för efterrätt medans det som är taget innan ingår i skuldsaneringen

Det är rätt tidigt.
På många restauranger äter du ju på kredit. Du pekar ut något på menyn, äter, sen kommer personalen ut och tar betalt eller att man betalar vid kassan innan man går.
Skulle ett inledande ske mellan huvudrätt och efterrätt skulle du bara betala för efterrätt medans det som är taget innan ingår i skuldsaneringen
Jag förstår. Men då gissar jag också att inte en skuldsanering står och faller på att man betalade för maten när man gick :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp