Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Frågor om bland annat utmätning av bostadsrätt.

Har haft utmätning sen 2013
Och hyra på ca 9000kr
Aldrig hört något om detta från kfm
Men det kanske är hårdare regler nu

Nej men då är det nog inte så om de inte har ringt till dig och berättat det. Eller så kanske de inte tyckte att det var viktigt att du fick reda på det?

Det får man, jag tycker dock 8000kr är rätt mycket i boendekostnad. Sen kommer föräldern få betala hela summan dvs 5000kr på lånet som hen står med på.
Vi har hyra på 7600 kr för en 3a ..2 vuxna och 1barn .. går inte hitta billigare och det är kommunalt . Liten stad bor vi i med :) och en 3a behöver man absolut tycker jag för en familj :)

Vi har hyra på 7600 kr för en 3a ..2 vuxna och 1barn .. går inte hitta billigare och det är kommunalt . Liten stad bor vi i med :) och en 3a behöver man absolut tycker jag för en familj :)
Hyra 7600kr är bra hyra vi betalar 11000kr för en trea men då är det ganska nybyggt vid vattnet

8000kr är inte mycket i dagens läge.
Ganska normal hyra

Exakt, men som Bramserud säger...det beror nog mycket på var man bor och hur ens situation ser ut...

Man ska nog inte medvetet sätta sig i ett dyrare boende under en löneutmätning/skuldsanering dock. Det lär man inte få positivt gehör för...

Vet dock ingen fastighetsägare i min stad som vare sig accepterar det ena eller andra... :)

Själv betalar jag 6500kr/mån i hyra på bra läge, men min fastighet står inför ett kommande stambyte 2020 och då rusar hyran upp med ca 2000kr/mån...
Ska bli intressant att se hur min omprövning av Skusan tas emot då...

För vare sig jag vill eller ej, så skall stambytet genomföras och även då jag arbetar i branschen med många kontakter, så har jag sannerligen ingen gräddfil in till annat boende... :(

Bor i Sthlm så 8000 för en liten tvåa är ingeting.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp