Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Frågor inför skuldsanering

Finns det stor risk att bli nekad när man Kommit så här långt? Nojjig som s*tan..
Var någon som skrev hur stor andel som blir avslag efter inledande. Kommer inte ihåg om det var 85% eller 95% som blir godkända. Så antingen 5 eller 15% chans att den blir nekad.

Senast ändrad:
Var någon som skrev hur stor andel som blir avslag efter inledande. Kommer inte ihåg om det var 85% eller 95%. Men antingen 5 eller 15% chans att den blir nekad.
Så efter inledande att bli nekad 85-95%
och efter betalplan 5-15%
Liten chans till avslag om jag förstod det rätt..

Så efter inledande att bli nekad 85-95%
och efter betalplan 5-15%
Liten chans till avslag om jag förstod det rätt..
Jag hade uttryckt mig klumpigt. Det är 85 eller 95% chans att bli beviljad hela vägen efter inledande.

Tack för svar. Hoppas du blir beviljad.
Skickar man ett personligt brev i samband med ansökan eller via mejl?
Man kan i princip inte skicka med någon extra information i ansökan utöver skulderna, inkomster och rena personuppgifter. Så vill man skicka något extra får man skicka ett mail eller brev vid sidan av.

Tidigare vill jag minnas att det fanns möjlighet att skriva mer om hur skulderna uppkommit i samband med ansökan, men de har förändrat den och förenklat den. Min tolkning/gissning är att de helt enkelt inte vill ha in den informationen där, det är mycket att hantera som det är och de ser hellre att man tar det vid det personliga samtalet. Vill man så kan man ju skriva ner det viktiga i ett eget dokument så att man har det tillhands vid samtalet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp