Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Frågor ifrån banken

Lite nyfiken på hur de här med frågor ang olika transaktioner uttag m.m fungerar , har råkat ut för det och fick förklara sen va det bra , hur tror ni dom upptäcker detta , tjuter de till och saftblandarna börjar snurra på bankens kontor att det skett många transaktioner osv osv , eller är de slumpurvalet

Lite nyfiken på hur de här med frågor ang olika transaktioner uttag m.m fungerar , har råkat ut för det och fick förklara sen va det bra , hur tror ni dom upptäcker detta , tjuter de till och saftblandarna börjar snurra på bankens kontor att det skett många transaktioner osv osv , eller är de slumpurvalet

Det är nog pga dom har krav att vara hårda mot penningstvätt. Sedan fyller man även i om bankkännedom, t.ex varifrån kommer inkomsten ifrån och hur många insättningar man förväntas få in. Sen är det vanligt att sälja saker, men det flaggas väl antagligen om det är hög aktivitet på kontot.

Får man fråga vilken bank det gäller och hur har du fått in pengar?

Njaaa det är väl olika från bank till bank...SEB ville jag skulle redogöra för en insättning på 115 kr. Tala om att sila mygg och svälja elefanter...

Njaaa det är väl olika från bank till bank...SEB ville jag skulle redogöra för en insättning på 115 kr. Tala om att sila mygg och svälja elefanter...

Låter väldigt märkligt? Måste ha varit insättning från utlandet?

För mig gällde de seb , dom ville veta kontant uttag samt uttag från spel sidor osv , hade även utbetalning för ett lån som dom ville ha skuldebrev på sen va dom nöjda och stängde ärendet

För mig gällde de seb , dom ville veta kontant uttag samt uttag från spel sidor osv , hade även utbetalning för ett lån som dom ville ha skuldebrev på sen va dom nöjda och stängde ärendet

Jag har SEB och har sålt på tradera, uttag från spel o en massa utbetalningar från lån. Från 2019 o framåt. Dock inget på ett år nu. Bara lön

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp