Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Frågor angående skuldsanering som inte ställts tidigare

Men hur ska jag veta årsinkomsten? Hon började nyss jobba och ringer bara när de behöver, hon har inget fast schema

Innan hon började jobba, vad har ni skrivit att hon tjänat då till KF?

Vi visste inte heller hur mycket min fru skulle tjäna så jag höftade och satte 12 000 efter skatt. Hon fick jobba allt mellan tolv och femton pass i månaden och ibland mer. Efter sex månader tog inkomsterna före skatt och delade på sex och skickade in en omprövning. Det är den vägen man får gå. Höfta litegrann vad ni tror är det minsta hon kommer tjäna. Du säger att hon får timmar men ni vet inte hur mycket eller hur lite. Skicka in omprövning på 8 000 - 10 000 efter skatt och efter ett halvår räknar du ihop hur mycket hon har tjänat och tar den summan delat på sex. Har hon hade dessa sex månader fått ut efter skatt 13 000 - 15 000 då får ni göra omprövning.

Innan hon började jobba, vad har ni skrivit att hon tjänat då till KF?

Vi visste inte heller hur mycket min fru skulle tjäna så jag höftade och satte 12 000 efter skatt. Hon fick jobba allt mellan tolv och femton pass i månaden och ibland mer. Efter sex månader tog inkomsterna före skatt och delade på sex och skickade in en omprövning. Det är den vägen man får gå. Höfta litegrann vad ni tror är det minsta hon kommer tjäna. Du säger att hon får timmar men ni vet inte hur mycket eller hur lite. Skicka in omprövning på 8 000 - 10 000 efter skatt och efter ett halvår räknar du ihop hur mycket hon har tjänat och tar den summan delat på sex. Har hon hade dessa sex månader fått ut efter skatt 13 000 - 15 000 då får ni göra omprövning.
Okej då får vi göra på samma sätt. Tusen tack för hjälpen ❤️

Min man kommer få sommarjobb två perioder, och kommer tjänar ca 35-40k. Han kommer också att vara vikarie efter sommaren, ska vi skicka iväg en omprövning och när isåfall??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp