- Meddelanden
- 378
- Mottagna reaktioner
- 228
- Poäng
- 407
Jag fattar va du menar. O som sagt, har själv testat mig osv. Du måste kunna veta dina gränser. Jag kan min gräns, därefter jag ville stänga av mig själv i 24h då jag vet att jag kan bli girig efter jag vunnit och vill ha mer. Därför jag blockerade mig, jag har sett andras historier hur dem spelat bort sina pengar o sånt o därför jag håller koll på mig sj med insättningsgränser m.m. För att ifall något skulle hända. O sorry men du kan inte min situation och vet inte hur jag fungerar, de enda du kan är spekulera. Hade jag varit verkligen en missbrukare jag hade inte ens kunnat stoppa mig vid 6.000 utan hade torskat allt, så snälla kalla inte mig lögnare när du inte vet hur jag fungerar.
Edit: Jag uppskattar dock fortfarande tanken för att du ej vill se mig hamna i samma situation som de människor som förstört sitt liv. Men jag är väldigt ärlig med mig själv och checkar mig själv, så länge man kan blocka sig, sätta insättningsgränser m.m. kan jag kontrollera mig själv o inte göra något sånt.
Det personen, och jag menar är att hade du kunnat kontrollera ditt spelande så hade det varken behövts insättningsgränser eller blockeringar - du hade hade kunnat kontrollera det ändå. Tänk efter ett varv till. Vi vill bara väl.
Vi alla som haft ett spelmissbruk (och sedan förlorat ALLT) tänkte precis som du tänker nu.
Just sayin’.