Fråga om swedbank?!?

Har ej råd med bolån denna månad då det kört ihop sig helt, men kan jag ha pengar på kontot eller försvinner dem direkt? Dras pengarna så fort det kommer in pengar? Samma sekund?

Har ej råd med bolån denna månad då det kört ihop sig helt, men kan jag ha pengar på kontot eller försvinner dem direkt? Dras pengarna så fort det kommer in pengar? Samma sekund?
Har Du Swedbank som bank och som bolånebank?

Menar du juli månad? Du har väl då precis fått lön och det knappt dragits än? Bästa är nog att ringa till din bankman och lägga korten på bordet

Det görs dragningn 3 eller 4 gånger per dygn från det konto som är kopplat

Det dras inte på sekunden när det gäller Swedbank, men dom gör försök till dragning varje dag tills det är betalt. Ring hellre banken och se över en lösning.

Bolån sägs enligt min erfarenhet upp väldigt snabbt om de inte sköts. Nu är det tio år sedan jag hade bolån, och det var SEB så det kanske är annorlunda nu. Det var ett missförstånd gällande vilket konto det skulle dras ifrån så det löste sig för mig, men lånet sades upp efter drygt en månads obetalt lån.

Sälj hellre din fru eller man än att inte betala bolån! Herregud !

Det dras inte på sekunden när det gäller Swedbank, men dom gör försök till dragning varje dag tills det är betalt. Ring hellre banken och se över en lösning.
Tidigare försökte man i 45 dagar tror jag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp