Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga om inledande av skuldsanering?

Är det så? Har för mig min man betalade in på betalplanen samma månad som inledande, kanske beror på när i månaden man får inledande...?

Ja, så är det, men får man inledande EFTER ens löneutbetalningsdatum som i mitt fall efter den 25:e - till den siste i månaden, så behåller KF dom pengarna. Månaden därpå börjar man sedan betala enl prel betalplan.

Man får behålla den månadslönen som är vid själva inledandet. Jag fick inledande skuldsanering den 22:a i månaden, men då var min lön redan färdig den månaden, så löneutmätningen skedde. Redan den 28:e samma månad, så fick jag utmätningen i retur från KF.
Månaden därefter betalade jag direkt till KF enligt en ”preliminär betalplan”.

Om det inte inleds typ nu när lön är utbetald och utmätningen inbetald och klar, då får man inte igen nåt

Är det så? Har för mig min man betalade in på betalplanen samma månad som inledande, kanske beror på när i månaden man får inledande...?

Nej, alltid månaden efter, men inleds det den sista så

Jag betalade in månaden efter inledande fick tillbaka löneutmätningen i retur några dagar efter lön .

Jag betalade in månaden efter inledande fick tillbaka löneutmätningen i retur några dagar efter lön .
Så du betalade via utmätning säg den 25/7 och 25/8 betalade du in till saneringen. Men du fick sedan tillbaka pengarna från utmätningen den 25/7?

Ja exakt vet inte varför men de va väl precis

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp