Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga om Frogtail autogiro/Inkasso?

Hej, ngn som vet vad som händer om Frogtail inte kan dra beloppet via autogiro? Skickar de påminnelse? eller går det direkt till Inkasso?

Vilket Inkassobolag har Frogtail?

Tack för svar!!
Vet du om de börjar ringa också?
Jag har precis så mkt på kontot så de skulle kunna dra den 19/8 (2600 kr) men sen blir det tomt på kontot tills det kommer pengar den 25 och det går inte så därför funderar jag på att låta det istället gå till påminnelse som jag kan betala den 25/8.

Tack för svar!!
Jag har precis så mkt på kontot så de skulle kunna dra den 19/8 (2600 kr) men sen blir det tomt på kontot tills det kommer pengar den 25 och det går inte så därför funderar jag på att låta det istället gå till påminnelse som jag kan betala den 25/8.

Varför skulle de dra den 19/8? De flesta brukar väl dra den 25:e, 26:e eller 28:e?

inte för sms lån, de räknar 30 dagar från ansökan/utbetalning!
Men krediterna som t ex Everyday+, Ferratum och Flexlimit har 28 som förfallodatum!

Tack för svar!!

Det är hur lungt som helst att betala i slutet av månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp