Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fråga om Everyday+

Hej,
någon som vet om kontot spärras för uttag om man betalar lägre belopp en "minst att betala"?

För mig har det inte funkat att sätta in för lite och sedan ta ut. Nekat direkt.

För mig har det inte funkat att sätta in för lite och sedan ta ut. Nekat direkt.
Ok, tack. Misstänkte det och det är ju logiskt men hoppades ändå på ett "mirakel".

Någon som vet hur de skickar ut årsbesked eller om de ens gör det? Jag skrev till dom och frågade men de säger att de inte skickar ut det. Någon med erfarenhet här som kan kommentera?

Jag fick inget för 2016 utan jag mejlade dem för att få veta mitt ränteavdrag det var rapporterat till Skatteverket i alla fall.

Hej!

Lånar denna tråden lite.

Jag har 15000 hos everyday+ som är utnyttjat. Pga bilreperation så kan jag nog inte betala everyday. Min avsikt är egentligen att lägga en spärr och betala bort helt.

Frågorna:
Om jag inte betalar denna månaden, hur fort skickar de till inkasso?
Är det möjligt få avbetalningsplan hos dom utan att få en prick hos kronofogden? Om man kontaktar dom direkt efter att ha missat en betalning?
Nån som vet hur deras avbetalning brukar se ut? Hur stora belopp?

Hej!

Lånar denna tråden lite.

Jag har 15000 hos everyday+ som är utnyttjat. Pga bilreperation så kan jag nog inte betala everyday. Min avsikt är egentligen att lägga en spärr och betala bort helt.

Frågorna:
Om jag inte betalar denna månaden, hur fort skickar de till inkasso?
Är det möjligt få avbetalningsplan hos dom utan att få en prick hos kronofogden? Om man kontaktar dom direkt efter att ha missat en betalning?
Nån som vet hur deras avbetalning brukar se ut? Hur stora belopp?

Det tar iaf två- tre månader innan de skickar till Svea inkasso och där fick jag en avbetalningsplan.

Cirka 10dgr efter 4e missade betalningen går det till Svea Inkasso. Så 4 missade betalningar och sen går det till inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp